fel på datorn, negativt!

HÄÄJ BLOGGEN, HÄÄÄJ!!
Min dator har valt i Vila I Frid tills vidare, så jag har snott Eriks dator...
Hope he don't mind :P

Har rådampa på min lillebror idag bara för att han tycker att det e okej att spraya AX på MITT TÄCKE :( Han e skadad i huvve :P Innan ja rådampa spela jag lugnt och stille kort med Erik och Kristin :P Sen braka helvetet lös och medan Kristin satt inne hos oss och kollade på skidor skottade jag snö i all min ilska xD Haha, dessvärre snöade det, så fem minuter senare syntes ju nästan ingen skillnad bortsett från att jag inte längre luktade Ax utan svett typ :P

Hade kaniner ute, Ronja dök ner i mina djupa fotspår, krälade sig upp och dök ner i nästa... Stackars kanin, hon vet inte sitt eget bästa :P Sen kom mamma och ja följde med henne hem för jag och pappa åt där. Vi bakade sockerkaka, världens godaste :D
Hemma har jag inte haft nått liv eftersom jag inte har någon dator.. Så jag vet inte vad jag ska göra :P Pappa fick lov att köpa en tidning åt mig, men jag skulle ha en typ Julia Stars bara för att det fanns 14 affischer från Twilight iden :P Så jag har i alla fall setat en timme och dreglat på biler (A)

Ska åka in till staden imorgon eller på Onsdag.. Vi får la se ^^
Det va nog allt jag hade för idag. Snart kommer Kirre-Kii ner! :D
Kan ju ge er dagens låt, det e ju lätt idag, eftersom jag inte har någon dator så jag kan lyssna, så är det bara en låt jag hört idag !
Miley Cyrus - Party In The USA
Eriks favorit ;)
PUSS

Jag till vänster och Kristin till höger ;)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0