Emelie gästbloggar

Hejhej!

nu ska jag äntligen gästblogga på lindas lilla blogg :P

Egentligen så skulle jag ha gjort en massa läxor idag men mamma och pappa håller ju på och drar med oss till vintjärn hela tiden så man har ju inte tid för någonting.

Ni ska få lite bilder på hur fint det är där :P


Mitt jobb den här gången va alltså det här, att riva väggen


och så här bra gick det xD jag rev en liten list på andra sidan väggen och sen fick pappa göra resten för det va för svårt för mej xD


full fart x)



Nu ska jag gå och färga håret, om jag får bort mamma från datorn vill säga...

resultatet kan ni se inne på min egen alldeles nya blogg med det askonstiga namnet bustedpeanut.blogg.se :D

(jag tänker faktiskt skylla det på linda, namnet alltså...)

Bai bai
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0