Cp-melodifestival

Jag hatar verkligen melodifestivalen...

 Det är därför jag inte tittat förrän nu. Och nu fattar jag varför!!! Jag blir så jävla upprörd när hela jävla Sverige röstar som nån jävla kossmorgontoa!! Fy fan, Hela jävla Svergie är helt tondöva :O Å då har jag inte ens börjat prata om den jävla svenska juryn :@

 Oj, nu råka jag göra texten stor xD undra hur jag gjorde.. Men så går det när man e arg :P

 Jag vet inte vem jag ville skulle vinna, Eric tror jag bara för han hade coolast koreografi på allt och han har sån skön röst. Men nej nej, Anna med världshistoriens tråkigaste låt... Bajsmelodifestival.. Varför slösade jag tid ! Jag kunde ha pluggat No, det hade säkert varit roligare xD Jag kunde till exempel fått veta vad bequerel betyder, men istället ska jag lyssna på Pernilla Wahlgrens jag vill om du vågar.. vågar vaddå ? Fråga chans på en kille ? Det lät verkligen som en låt som nån 9-årig tjej skrivit och sjöng i LILLA MELODIFESTIVALEN! jävla perk :P

 så nu har jag wainat lite om det.. :D
Haha, här ska ni få en bild jag tog idag..

och en till. dessa är ju såklart omredigerade.. jag undrar om jag tkr om nästa som kommer xD haha, den har en säregen stil liksom :P


 okej okej fine, en till får ni :)

Love

There's no halo round my head

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0