Can't keep going under...

Tjenamorsning!

 
Nu e jag lite mkt stressad.. Men ibland gillar jag stress xD men inte när det handlar om en matteläxa som måste göras.. Men först måste jag ner till Emelie och testa skidor och grejer tills nattöppet i hillers på fredag... Jag hoppas jag ska dit och skämma ut mig helt fullständigt ;) 
 Asså matten måste jag göra känns det som för annars kommer jag hatar mig själv imorrn :P Jag och Carro måste ta hem och jobba för vi ligger så jävla mkt efter och Julia är bäst, men det vet vi ju redan :O

 Lyssnar på Robert Pattinson, så jag håller mig lugn i denna stress !
Helt underbar han är asså, jag älskar Let me Sigh och Never Think! <333
 Lyssnat på dom en miljon gånger idag ;o
 
 Har kollat på en tjuvkik på Eclipse idag oxå ! Jävlar vad jag längtar :D:D:D:D Shit det e helt sjukt !:O
Den var bara 10 sekunder lång ungefär, men det räckte för att få mitt hjärta att stanna ;) Sen har jag börjat läsa om böckerna :$

 Skoldagen hinner jag inte riktigt berätta om tror jag.. :O
Haha, men det har väl inte hänt så mkt.. Har muckat gräl med Maths, blivit sams igen ;) haha, blivit retad när jag skulle rita Indien då alla killar knuffas så jag ritar fel och får börja om :P Jävla skit :P

 Nu måste jag ner till Emelie, sen läxa, å jag e ashungrig..
Har hållt på å skicka en massa bilder till kusin Johanna som håller på att fixa en fotobok åt farmor som fyller 75 snart... Å det tar ju hundra år för bilderna att överföras.. Men nu e jag i alla fall klar med det om det inte behövs fotas nått till... Tog nått kort på mig å gurran, men dom blev te å se helt blåsta ut, men jajja :P Shit the same.. Här kommer en liten annan bild på mej, som jag inte orkar redigera, vilket jag brukar göra för att.. nej men jag ska vara tyst..
 Hej hej ! <333
Dagens Älskling : (och alla andra dagar) Robert Pattinson ;)

Juste, jag och Elin har gjort barn. Alltså inte bokstavligt talat, utan på makemebabies.com eller va det hette xD minns inte xD Man lägger in ett kort på sig själv och en annan, eller två andra :P Typ så som vi gjorde haha, det va jättekul xD Mitt och Elins barn vart skitsött, men mitt och Robert Pattinsons barn var neger med ögonen jättelångt ner, feta kinder och en jävla jättenäsa.. :'( Jaja, jag skulle älska barnet ändå eftersom det var mitt och Robs ;)

 hej hej igen

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Yeeey Eclipse! <3 Tyckte dock att det var väldigt mkt filmklipp från de tidigare filmerna.. Hmm. .

Kan det inte bli sommar nu så att September e lite närmare? :P

JAG SKA OCKSÅ MAKE A BABY MED ROB!! Xp



much much lööv

2010-03-11 @ 09:28:31
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0