alla vill ju åka i min epatraktor

Tjenna :D


 
Ska jag avslöja det jag hållit lite hemligt nu då ?
Kristin fyller ju år imorrn,
och vi skulle fira henne idag :P
men jag, Elin och Lina har ju planerat det här noggrant xD
haha :D
 På torsdagen va jag med Lina hem och Elin va med :D vi tog fjortisbilder som vi skulle ge kristin eftersom hon fyller fjortis ;)
Såhär såg den vi gav henne ut..
Acceptera att det e oseriöst så utav helvete... inte nått man borde prova hemma :P

haha jaani ;)

 Sen så idag har vi klippt och klistrat ihop ett kort till henne :P Orkar nog inte lägga upp bild på det nu men xD
Den här bilden ovan var ju med ialla fall :P

 Hmm.. Jaoo, så hade vi planerat att Anton skulle skjutsa in oss med epen :P haha men det va en hemlis, fast det blev inte så..
Så gick vi hem till Kristin vi tre, å Charlotta skjutsade in oss till pizzerian och hon sa : Jaha, vem skjutsar hem då..
Elin bah : Jaa det e väl mamma... :P

 Å sen när vi ätit upp sa jag :
"Elin ska inte du ringa din pappa nu? " :P
haha,
så ringde hon xD Hon va skitduktig på att låssas att det va hennes pappa hon prata med xD För sen kom Anton med epan utanför å vi bara : "Jaha, nu är vår skjuts här " ;) Haha, så jävla bra :P
Kristin fick typ världens bästa present av oss ;)
 Vi åkte alltså 5 i epan xD det gick veeeerkligen i trettio (A
Jag och Lina satt bakom säterna xD haha :D

 Annars, ätit massa god mat hos farmor och tårta.. mums.
Northug vann.. (y
bollnäs förlorade (n
och Brynäs vann igår <3

 Gått två hundvarv höll ja på å säga :P Kristin skrek åt grannen, och det va jättekul :P
God natt <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0