You will let me down, down, down


Negerbollsdag är det idag ! :D
 
Ni vet en dag som man måste brighten up lite grann med negerbollar ! :D
Så jag och Kristin har nyss gjort sånna, och nu äter hon mat, men sen kommer hon ner igen och vi ska äta lite negerbollar och spela lite kort ! (: Gömma oss för åskan :O Fan det small till när jag såg på tv förut å allt slocknade ! Där snackar vi rädsla! :P
Det e mysigt om det e kväll och på avstånd när man kan räkna blixtar, men på nära håll e det inte kul alls !

 
 Mannes Loge igår.. Var ganska skapligt med folk. Men ingen vill snurra chokladhjul.. Så det var ganska värdelöst att stå där.. Myggbett fick man bara ! :P fan vad jag hatar dom ! :O

 Sen va jag hemma hos Kristin tills 20 i 2 tror jag klockan blev. Vi poppa popcorn och musik ;) å gjorde Soda-stream, (y

 Nu kom hon igen, så nu ska vi spela lite kort ! :D
hare gött då ! :D
Här kommer två bilder sen yesterday !


gött
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0