You stay the hell away from me ya hear!

God morgon !

 
vakna nyss av att älsklingsJulia skrev ett sms ! ^^ Dags att kliva upp när klockan e halv 12.. Sov ju nästan 12 timmar sånna fall ! ;o
 Men jag e verkligen aaaaaaaastrött !

 Börja typ grina igår när ja skulle sova.. Men jag kan inte förstå att det aldrig e klassen mer.. Aldrig alla lektioner som spårar ut helt, bus skratt kärlek säger jag KÄRLEK! Det går inte att förstå.
 Varken hjärtat eller hjärnan kopplar... Det e bara ord som inte går in.. Det går inte genom försvaret.. För om och när det verkligen gör det, så blir det en jävla smäll.. Ett skott rakt i hjärtat.

 Hmm.. Nu har jag förstört den här morgonen genom att börja sådär igen..
Ååh !
 Okej,
men jag har väl sovit inatt.. Drömt om typ Polenresan och allt kändes så verkligt.. Fan !
 Erik och Johan typ ringde mej fem minuter efter att jag vaknat.. Första gången la dom på, sen andra så ringde dom å typ skrek HEEJ! och jag sa : eh, hej ? Å sen hörde man Johan som sa nå å Erik som sa : Ja tror hon e vaken Johan...
 SOPOR! :P

 Skönt att va hemma igen eller ?;)

Har fortfarande asmkt bilder kvar, men jag tror jag kommer vara lite snål med att visa dom :P haha, jag kommer i alla fall att visa dom för så pörskans många ! ^^

 Men jag har i alla fall köpt lite saker där som jag nog kommer visa bilder på sen ! (:
 Bland annat har jag slängt alla mina pengar på Converse-skor!! :D:D:D Kostar typ 800 spänn här i Sverige men i Polen kosta dom bara ca 450 svenska kronor ! ^^
 Asså fatta vilka problem jag har !! Jag kunde nästan inte stava till Sverige nu xD Jag kom på att det va ju fan ett skitfult ord :P
 Haha, ajja, men skorna älskar jag !! Fan vad snygga dom va.. Kärlek kärlek kärlek ! :P Såg först Ac/Dc-Converse.. Men dom FANNS INTE I MIN STORLEK !:O

 Kommer bild sen ! (:

 Annars.. Musik som jag kommer koppla ihop med Polen e väl bland annat När vi två blir en, Du är så (Yeah yeah wow wow), sen nån annan låt som går Oooooh ooooooooooh yeeeah yeaah typ eller nått xD, allsång i partybussen liksom ! :P Sen Sexy Bitch, och So Alone Together med älskade Doro, lyssnade asmkt på den i min Mp3. Den låten har nog en av de bästa Lyricsen nånsin.
 I've been looking around, and this is what I found, there's not one of us who wants to be somebody else. We will trade places, and even trade faces, but when it comes to the heart, we wanna stay true to our selves.

Nu tänkte jag lägga ut några fler bilder ! :P Men av 600 så e det rätt svårt att välja.. Vi åkte på sightseeing och med häst å vagn oxå :P När vi åkte med häst å vagn så börja vi sjunga Happy Birthday till Viktor och trodde att dom skulle ge oss ett gratis varv runt torget, men det gjorde dom inte.. :(:P Han fyller f.ö år i november :P




älsklingar




hahhahaha xD




Fick ett sånt där svärd i ansiktet ja.. AJ SOM FAN!



Utsikt från hotellet i Poznan tror ja ! ^^

sista bilden nu, älsklingCarro


 Puss på er !

bästa låten

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

söt bild på mig ;)



KÄRLEK. till polen till dom tre åren till alla underbara, föredetta, älskade nior. (L)

2010-06-23 @ 18:18:03
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0