You appear just like a dream to me !



På pappas begäran tog jag kort på äppelträden ! :P
 Och för att retas med Pernilla som säger att det e panchis-varning när man fotar blommor ! :O

Idag har det varit en skapligt lång tisdag..
 Mkt arbete.. Och en del... Ja vad ska man säga ? Skoj ? :P
 Å aggretioner ! :P
Skulle redigera mitt, Julias och Enia tvshows-program "Hej Svärdsjöskolan"...
haha, gick åt helvete.. Eftersom att några filmer had dissappeared !
 Visade dessutom upp Hotstuff.. Oxå kallad "Bonde-filmen" för klassen xD
Jag tror dom skrattade ! :P Det lät så XD Men dom kanske bara tänkte på nått annat kul och skrattade åt det istället för åt min småstadslivshumor ! :P
 Jajja, filmen e ju inspirerad av min bondeklass !! ;)

 Sen spelade jag Carro Ems Enia och Julia upp våran dansbands/nått betydligt lugnare-låt idag.. "Kärlek på burk"
haha, underbar låt som sätter sig på hjärnan.. Jag spelade trummor utan taktkänsla och sa med min målbråttsmörka röst "pååå piano, caaarooliiineee hansooooools!! Med micken i sin hand (riiiktigt mörk röst-->) fisken.." osv ! xD vi ägde verkligen sönder ! (a
 Rocka loss riktigt liksom ! :P

 Skulle repa efter skolan idag.. Men det blidde inte så.. Istället får jag ingen sovmorgon i morgon utan måste in till skolan och repa dansband med Viktor och Emelie typ xD Kul... xD Får nog ta å kliva upp tidigt i morrn å duscha.. För jag orkar nog inte göra det ikväll efter desperata hemmafruar.. fan vad trött jag kommer vara imorrn ! :O
 Imorrn får vi se om jag hinner blogga.. Vet inte om jag kommer hem från skolan förrän vid 22 ?! Ska ha Polenkväll, men åker nog kanske hem vid halv2 å åker tillbaka 3 eller 4.. vi får se ! :D Ska ju spela imorrn ! (: Heeeela kvällen ! :P

 tar säkert med kameran om jag kommer ihåg det ! :P

 Nä, nu ska jag kolla på tv ! :D
Har nyss cyklat till Swordlake med Kristin ! (: Beach 2010 ! :P
 heeej
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0