til you're bleeding

Hej mitt sommarland, nu e ja här!! :D


 
God morgon folket !
Imorgon drar jag faktiskt till POLEN !!! :D
Gud vad kul, eller jag vet inte, jag har inga större förväntningar, men allt jag får göra med dom tjommarna som e med, kommer bli kul ! :D

 Försökte packa igår, men det gick inge vidare !! :P
 Så det blir damppackning idag ist ! Haha, eller imorgon kanske ? :P Alldeles innan man åker ! ^^ 

 
 Har blivit sjuk i halsen och i näsan.. :( Vill inte va förkyld nu!! :O

 Nu ska jag duscha tänkte jag.. Skulle väl ha sovit nu om det inte vore för att Erik ska väsnas med alla saker som låter i ett garage -.-

 Här har ni en länk till ett hotell vi ska bo på i krakow ! :D Ser ju betydligt bättre ut än skabbvandrarhemmet vi skulle bo på.. oO
Hotel City SM


 Puss å klämm !:D
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0