Pringles-tajm!

Usssch,

 
nu har jag den tomma känslan inom mig igen som skriker att det snart e slut.. Jag vill inte ha den där!

Det känns verkligen som om att allt jag bryr mej om tas ifrån mig, men det är inte så. Om jag verkligen vill så e det bara att hålla kvar !! 

 Jag och Kristin cykla nyss in till Svärdsjö, :D, jag satsar liksom på beach 2013 :P Då har ju jorden i alla fall redan gått under om man tror på sånt xD
 Vi köpte lite godis, å jag köpte Pringles, mums!
Så köpte vi en Hawaii som vi satt å sög på sen när vi kom hem !
"Tjena, vi sitter å suger Hawaii vi!"

 Dagens Fail: ..var dock när Kristin skulle öppna den utanför Ica och det SPRUTADE ut kolsyrad dricka över mina kläder.. Uuuugh ! :P


 
 Om nån liten timme ska jag Kristin och bror min steka hamburgers å käka.. Jag tkr typ inte om hamburgare men skitsamma ! :P
 Och nu ska jag sluta prata om mat och godis för Pernillas skull !:P

 Ikväll blire te å stå på Mannes Loge å hjälpa till ! (:
  Peace Out!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Du behöver inte alls må dåligt över att skolan snart är slut! Se framåt ist, det kan bara blir bättre härifrån! Kompisarna kommer du ha kvar utan tvekan, det hänger mest på hur gärna ni vill fortsätta att ha kontakt. Å enligt det jag läst tvekar jag inte en sekund på att ni kommer fortsätta att umgås. :D



Haha du får skriva hur mkt du vill om man, idag har jag bara ätit två påsar å sen när jag kom hem så fick jag älgkött å potatisgratäng med sallad. Fuska bara liiite. :P Ska nog börja äta som mamma har jag tänkt. Men inte riktigt än.



Saknar dej också å tkr att det är dålig stil att inte komma upp förrän midsommar :P det e ju lixom skit lång tid till dess! :P



Fåglarna är kvar i Mora, det är fortfarande för kallt på nätterna och taket sitter inte på voljären än! :P haha



looove <3

2010-06-05 @ 21:12:10
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0