out of my head,

hej på sej !!

 
Bloggandet dom senaste dagarna har verkligen sugit, jag vet..
Men mkt värdefulla bilder (i alla fall för mig!!!!) har ni fått i alla fall ! ^^
Och några deppiga inlägg om hur mkt jag kommer sakna alla ! :P Men om två dagar åker jag till Polen med dom flesta!!! :D

 Nu skiner solen kan jag se!! Känns nästan konstigt!! Haha, trodde den dog efter i torsdags, för sen dess har man ju inte skymtat den nånstans ? :P
 Ajja, hoppas väl på lite finare väder idag än det som var igår ! Men i Polen är det tydligen 35 grader, å det vill jag inte ens vara med om !! 

 Är sjuk dessutom ! :P Bra att jag hade vattenballongskrig i Torsdags ! :P Sen att man blev pissblöt i förrgår å så man inte kunde röra sig ungefär.
Men det var det ju såklart värt, men det e ju inte så kul om man e sjuk lagom till Polen ! :O
 Idag ska jag börja packa dessutom .. Får se hur det går ! :P Kommer nog glömma allt som e viktigt, det skulle vara så typiskt mej !

 Ska kanske skriva en "att göra-lista"-för den här sommaren senare ! :D
 Nu vet ni! :P
 Heeeeeeeeeeeeeeej!!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0