Oooh sweet child of mine !

Hellu.. !

 
Nej men ser man på ! :P Jag hann skriva..
Eller nätt å jämt.. Kom hem för 15 minuter sen.. Har hunnit duscha.. ! :P
Ska plocka ut diskmaskin, hitta nått att äta och helst ta ut kaninerna..
Men ajja, framtida projekt.. I detta nu bloggar jag ! :P

 Hmm.. Idag har jag "repat" hela dagen i solen, bortsett från då jag spelade brännboll med 9b.. Men det sög get.. De va verkligen tråkigt :P Slutade typ med alla killarna kastade skor på varann, och jag och Carro fick sköta allt.. Jag va brännare och hon sprang efter alla bollar xD Sen segade jag som fan.. Så det skulle ta slut nån gång ! (:

 Jaja, snart ska jag tillbaka till skolan och repa lite till antar jag ! ^^
Sätta  upp lite scen och sånt ! :P

 Okej, nu ska jag jalla jalla !
 Ni får hare!

 här har ni en bild på Emelie som e tagen idag.. Vacker som en maskros (a)


dagens låt : ac/dc - shook me all night long
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0