Lies and secrets become your world

Hallååååå !!

 
Hur e lääget?

 Solen steker på blåa skyn.. fan vad drygt :P haha, man kan ju inte göra nånting i princip ! ^^ 

 Planerar sommaren med far min.. ^^ Blir nog bra det.. Bara jag får vara i Östanvik lite grann å ! :P

Lyssnar på Michael Graves just nu ! :) bra som fan ! :D
 Vaknade vid halv 12 i dag.. Haha, Emelie kom typ på en gång.. Vi gjorde milkshake, sen så spela vi krocket.. Å Kirre-Kii kom å vi fortsatte spela, sen gick Emelie hem, å jag å KH cykla till Svärdsjö, köpte glass :P ska köpa en av varje från sortimentet innan sommaren e slut :P lycka till va ? ;)
 Sen så va vi till mamma en snabbis, sen till Emelie å bada i hennes pool, och nu e klockan halv 6 ^^
Judith steg precis innanför dörrn, så nu ska vi väl hitta på nå ! :P
Puss!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Okej om det är den Pekka jag tror att det är så är det en kille som Jonathan brukade umgås med när han var yngre. Typ värsta mini-nazzen. . hans bror är nog också så så det är väl där han fått det ifrån..



Vem var killen med tjej som du tyckte va söt? Inte Robin Hedlund hoppas jag... >_< :P



Furuvik v 31? Hmmmmmm.... :P



kraaam

2010-06-28 @ 22:46:41
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0