ja ä en rikti' raggare

Ska väl försöka med nått positivt då 

 
crusing i falun

Mkt trevligt ! :D 
Jag älskar cruisingar! Lukten, bilarna, ljuden, allt ! :D
 Längtar redan till CCW i Rättvik ! (: 

 Jag och Emelie vanka omkring å glåmade på en massa, 
Billy Opel spelade (: Sen mötte vi Linda och Felicia som mot min vilja drog med mig till karusellerna... oO 
 Jag hatar karuseller.. Eller jag gör egentligen inte det.. Men jag säger ofta att jag hatar sommaren... Men jag hatar inte HELA sommaren bara för det :P men det e äckligt med för mkt värme, mygg, getingar, kryp i största allmänhet, sönderbrända axlar, svett, osv... Men det finns ju underbara saker med sommaren oxå.. 
Å karusellerna orsakar illamående och bortskriken röst :P men det e ju askul ! :P Känslan i magen liksom ! ;)

 Jag skrek som fa-an ! Linda Emelie och Felicia garva ihjäl sig åt mig xD haha, inte okej ! :P
Sen mötte vi Alexander å Ozze, 
fast sen stack alla åt varsinna håll. Jag köpte tre t-shirtar ! :P Ska lägga in bild på dom imorrn tänkte jag. Om jag kommer ihåg det, dvs ! ^^ 

 Sen cruisa vi runt lite med Emelies föräldrar, sen stack vi å kolla på Little Andrew and the Rythm boys ! :D 
From Enviken ! ;) Dom e assabra ! :D

 Lite bilder kan ja bju' på, men jag tog inte så värst många bra ! :P Pallade inte ta fram kameran ! ;p





 Sen vare väl en å annan epatraktor där.. 
vet inte riktigt om dom borde va på cruisingar.. :P
men inte mej emot ! Haha :D

 Nu e jag hungrig som ett as ! :o Åt inge mat i skolan,
det var ju potatissoppa.. :p
Men jag och Julia vann godis på Matten ;D För vi är bäst ! 



 Dagens Fail: Vi skulle gissa hur gammal vår mattelärare var.. 
Emelie och Carro gissade på 38, medan alla andra gissade på mellan 26-30 typ. Rätt ålder 29 ! :P
Taskigt läge ! ;)

 Gårdagens fail: Jag glömde lämna min biljett till karusellkillarna... Vaddå det händer väl vem som helst !!! :p Dom anklagade Emelie xD Hahhahah 

 Peace Out Suckers !

 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod

Jag trodde hon var gammal jag :D



sv: du är BÄST & SÖT & RAR & FIN & SNÄLL :)

2010-06-04 @ 16:02:31
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0