Hela världen färgas grå

Heeeeeeeeeeeej!

 
Nej ja har inte packat klart ! :D
Men jag har myyyyyyyyyycket tid på mig imorrn ! :P
Speciellt om ja glömmer att ställa klockan (A)

 Idag har jag inte gjort mkt alls.. Som sagt så laddar ju jag inför Polen genom att inte anstränga mig mer än nödvändigt ! :P

 Så jag har mest spelat Worms hela dagen ^^
Bästa spelet ! ;)

 Alla tjatar om resefeber ? Men vad kan gå fel ? :P
Absolut INGET så länge jag e med ! :P

 Nej men ja har inte så mkt att säga ! :P
Imorrn åker jag, och jag kommer säkert inte kunna blogga på en vecka.. :P
 Så vida jag inte hittar nån dator !
 Skriver väl ett litet inlägg imorrn !
Men tills dess
SOV GOTT!!!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0