Everybody needs inspiration

Här kommer nån bild, men mobilen och datorn har slagit ihop sig och retas tillsammans med mej nu.. :(
 Jag höll på att somna 17.45, men när jag nästan somnat så hör man "Liiiiinda!!, Hallååå! Liiiinda!?" Då kommer Kristin å gapar :P
 Så då fick man lov att bli pigg och vi gick ner på skolan här och gungade typ xD Å satt i nån båt och väntade på att Emelie skulle komma hem så vi kunde få se KLASSTRÖJORNA :D:D:D:D:D
 Första tanken, neej... Andra tanken, yes :P vet inte var neggot kom ifrån, men dom e faktiskt väldigt fina. Gillar inte den grå färgen, men jag älskar ju klassen :P
 Haha :D
 biiild!



Fick typ inga bilder från stenen, men här har ni stenen i alla fall xD


Å kristin :P

<3 :D


 Hmmm, nu ska jag se på Desperate Housewifes snart :D
Sov så nöööt !
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

Det är då fan på tiden att dom kommer....... Sa vi inte CHOCKROSA ? :O ;)

2010-06-08 @ 22:25:38
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0