Carried away by a moonlight shadow !

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

 
9b, vad i helvete! det e slut nu !! Nu har vi haft vår avslutning..
Om en timme ska jag vara hos Linnea..
 Men jag e inge piss alls!! mår SKITDÅLIGT efter att ha åkt traktor i flera timmar!!! I SVINKALLT REGNVÄDER!!
Men det var aaaaaaaaskul i början. men sen hoppade så många av att det bara blev kallt..
Har aldrig frusit så mkt i hela mitt liv !

 Funderar på att ta en snabb dusch nu och se om jag blir piggare.


 KOM NER FRÅN TAKER, ANNARS HÄMTAR JAG DIG!! har vi sjungit idag ! :D

och
moonlight shadow !
underbar låt!  :D

 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Vill se stor bild på dej! :D

vart står killen då? :P snett bakom? :P hihi



<3

2010-06-11 @ 21:19:08
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0