Build up your confidence

Tjennaaa !

 
Sitter hos Majsan nu och ska ta å visa lite bilder för Pillisen tror ja ! :) Från Polen ! :P
Satt å visa nästan allt jag äger å har i bildväg för Antonia igår/natt, så nu e man lite trött på alla bilder.. Fast å andra sidan kan jag aldrig tröttna på bilderna på mitt 9b. <3

 Festen gick nog ändå rätt lugnt igår.. En kar som e mellan 40-50 stod å vela å försökte säga nått till mej å Antonia... tog cirka fem minuter för att han få fram Ja, ja, ne, men bara så ni vet, men jajja, aah, men, joo, men ni, du, du, du, jajja.. 
 Å sen sa han, ni e smartare än mig, men jajja..
Å sen fem minuter senare efter många jajja:n, så sa han att vi inte behövde va rädd för han ! :P
 (y)

 Sen kom en tjej, som vi kunde få sprit hos... Hon va en härlig prick :P Haha, vi skulle komma till henne idag.. Berätta för våra parents att vi skulle på toa, men springa hem till henne å få nå starka grejer, å sen komma hem stupfulla å säga hej till våra föräldrar å spela nyktra å sen kila upp på våra rum ! :P Cool brud ! ;)

 Men dom flesta gick hem redan vid.. eeh, 12 ? Jag efter 1 nån gång.
Hmm.. Vi hade ju tipspromenad.. Ja å Antonia hade bästa frågorna ;)
 Hur många djurarter hade Moses Ark och Kan man vara gift med sin änkas syster ?

 Sug på dom ni :D
 Jag skulle stå å hålla koll så alla hittade ettan.. Men så kommer en liten unge på kanske 2 år och tar tag i mitt finger och drar iväg mig runt hela banan ! :P Söta unge !^^

 Ajja, vi får höras hörrni ! Imorrn drar ja hemöver !
Puss!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0