Breaking the chainz

Hööj ! :D

 
asså jag kan verkligen inte fatta att jag drar till Polskii om två dagar!! TVÅ DAGAR!! Det e ju sjuukt !
 Fan vad kul det ska bli !! Få va med alla en vecka!! Fast sen bara kapas banden av när dom e som starkast..
:( Men jag ska försöka njuta av den tiden jag har, för jag ska inte vara ledsen då, det e då jag ska vara lycklig, så jag kan minnas att jag varit lycklig.. The sadness comes later!

 Idag har jag hitills inte gjort mkt, jag försöker vila upp mej inför Polen liksom ! :P Därför segar sig dagarna fram ! Å igår kollade jag och Elin och Kristin på julkalendern xD hahhaha, första dagen på sommarlovet kollade vi på en gammal julkalender !! :P (y) 

 
 Å idag har jag och Kristin varit ute å gått... Annars, inte mkt.. inte mkt alls.
 Letade reda på mp3n i alla fall ! :P Skräpsak ! :P
 Hade en massa kass musik där !  Men jag hitta en låt som jag älskade när jag va mindre (då man fortfarande använde mp3)
Crashdïet - Breaking The Chainz
Asbra !:D

 Nu ska jag snart ut å plantera blommer med far min ! ^^
Sen kommer Erik å Mamma hem -.- :P
 Vill att Pernilla ska logga in på msn, men hon sviker mej med sitt jobb !! :p

 Puss!!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0