ATT GÖRA :

  • Fatta viktiga beslut angående vilka kläder man nödvändigtvis kan välja bort..
  • försöka tankeläsa Gud och ta reda på vilket väder det kommer bli..
  • leta badkläder.. VAR FAN E DOM!?
  • Ringa mamma och fråga hur fan man får upp resväskan ! ;o
  • Hoppa på väskan så allt får plats
  • Gå igenom packningslistan tvåhundratjugoelva gånger, för att sedan riva upp allt igen.
  • Åka till ica å vilset vandra omkring å undra varför ja inte bestämt vad jag ska äta än..
  • Komma på alla saker jag glömt för hoppningsvis och behöva öppna den sprängklara väskan, för att trycka i lite till och sen hoppa hoppa hoppa, tills den går igen ! :P
  • Komma på att jag glömt koden till väskan å ringa mamma å fråga om den igen, eftersom jag måste kolla om jag glömt nått !


     Vad tror ni ? :P Kommer det gå bra för mej ? :D

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

min väska går igen (än så länge...) STOLT :D :D



det kommer bli asbra det här ! :))))))) (L)

Jag kommer glömma hundrasjutioelva saker , men vad gör det om hundra år ? ;)

2010-06-14 @ 22:07:36
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0