Åsa, har du fixa maten än ällä !?

Hmm.. ^^
 
Dagen !

mupp med lupp ;) :D (a) (L)

 I skolan leta vi efter småkryp, jag Emsan och Carro  ! :D
Det gick prima skinka, vi hitta massa spindlar å äckel.
Sen va vi klar efter 11 så vi fick åka hem ! :P
 Då åt ja lite och drog sedan in till stan med Arrod ! (L) (carro :P)
 Så där har vi vankat omkring timme ut å timme in, för att hitta den rätta skolavslutningsklänningen till Carro ! :P
Den fanns dock på första affären vi var in på, så dom 20 andra var ju rätt onödiga att gå in på !!
 Sen så såg vi en miljon studenter oxå, för dom hade mösspåtagning idag så dom skrek å tjoade och var skitglada ! Å då blir man ju liksom glad själv och riktigt längtar efter att själv få ta på sig den där mössan o skrika bort rösten ^^ 





 Verkar roligare än att gå ut nian i alla fall ! :P
Eller gör det ? ;) 

 Har köpt en klänning jag ska ha på Berget idag :D Är jättenöjd med den ! :P Mkt mer nöjd än med den rosa klänningen ja ska ha på avslutningen.. Ser ut som att jag har elefantröv ! :O
 Fy fan ! 
 Inte kul alls faktiskt.. 
Å nej, om ni undrar så kan jag inte byta :P För då har jag köpt den rosa helt i onödan ! :P
haha ! ^^ 

 hmm, hittade i alla fall klänningen som sagt, och en tröja ! ^^
Säkert gjorde av några stackars indier dock.. jättejobbigt att tänka så :(
 Prayer of the refugee (förrgårdagens låt) handlar ju om sånt, vad jag kan tolka den.. 
Å att folk stänger in kvinnorna så dom måste jobba !
Vilka jävla Kulkar ! (min och Enias kamouflerade svordom)
Jag blir så jävla arg !
 Nästan så man ska sluta använda kläder i huvud taget för att vara på den säkra sidan..

 Lägger inte en bild på dom snart :P 
Ska bara glåma lite på småstadsliv först xD
 hare kung!

 

 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod

FYFAN FÖR DEN BILDEN LINDA DIN BAJSKORV!

2010-06-07 @ 21:11:05
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0