All that I have, Is all I don't get

Gårdagen,

 - jag och Carro tältade inte, men vi tänkte..
 - Men vi åkte i alla fall till skolan
 - där var det inte så mkt folk, men nog fanns det folk ! ^^
 - Vi slog oss ner med en massa folk ! :P
 - I början vare väl ingen fart alls
 - Men mot slutet så kom folk igång lite mer,
 - och vi hade riktigt trevligt (:

 - gick hem efter 1 nån gång  ! (:

Dagen

 - Ångest, sista dagen i skolan
 - Dra ut på tiden,
 - Städa skåp å sånt skit
 - Vinna tobaksfri Duo-biljett xD pinsamt xD
 - Äta lunchmiddag, som var jättetrevlig, eller ganska tråkig, men ändå lite rolig, men jag grät ju typ... Så nått därimellan..
 - Komma på den smarta idéen att vi ska trycka upp en tårta i Antons ansikte
 - Linda trycker upp en tårta i Antons ansikte
 - Större delen av klassen går till Anton. Jag går med Julia och jag gråter, och lyssnar på Twilight-musik.
 - Kommer fram och säger att jag inte gråter
 - Anton skjutsar klassen på traktorn på vagnen, Jag blir så jävla lycklig och mår så bra i det tillfället. Det var så grymt jävla kul... <3 Vi hämtade björk
- Lövade vagnen och smyckade den med annat krimskrams.
- Är hos Anton i typ över 4 timmar xD
 - Fast dom flesta åker hem.
 - I slutändan e det jag, Marie, Linda, Ecke, Osse, Tysk, Anton och Alex kvar.
- Alex köper vattenballonger som vi fyller med vatten tills i morgon.
 - Av 160 ballonger knöt jag en, fyllde ingen och fick cirka 100 på mig :P
 -Blöt
- Marie gör illa knät, Linda skjutsar henne hem, jag blir kvar med dumma killar :P
 - Jag blir mkt mer blöt för att jag e så jävla kaxig och ska ge igen..
 - Fryser.. Ger INTE upp, men jag åker hem xD
 - Har förstört min klasströja. Kul att jag hann ha den i en dag.. Fy fan. Min bästa tröja, har jag haft rosa färg på. Ni vill inte veta vilka fula ord jag har lust att använda pga av det.. :(
 - Jallar hem, och skyndar ner för att kolla på Liljans avslutning, men bara när dom kommer ut kyrkan.
 - Tar lite kort, träffar Viktor Maths Elin Kristin Lina såklart som gick ut sexan och många andra goa glada ! :p
- Går hem, äter, nu, deppig för att det e skolavslutning imorgon, men samtidigt asglad för att jag får va med klassen !

 (stulit bilder av Felicia (a ))



här gåre undan xD



ajja det va väl några bilder det..<333





dagens låt: Sunrise Avenue - Fairytale gone bad

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0