9b, forever and ever

Halloj !


 
Håller på att bli sjuuuuk  !! :O
Det har jag fan inte med säger jag då !!
Kanske en liten sjukdom lördag söndag men sen måste jag vara frisk på Måndagen så jag orkar ladda inför Tisdagen ----> poooolen !!

 Sista riktiga skoldagen med klassen idag.. :'(
Hade i alla fall med kameran så jag har över 100 kort tagna idag !!
 Men dom e mest på Enia och Julia eftersom Julia tog min kamera ! :O :P
 Men det finns några på KK'sen ! ;) KlassKamraterna ! :P

 Fikat idag, och inte gjort så mkt mer xD 
Blev så jävla besviken för att dom tog bort vår sista lektion... 
Nederlag säger jag. 
 Repade i några timmar då inför skolavslutningen :P

 Ajja, ska väl inte skriva så mkt.. ^^ 
Här har ni lite bilder !! 



Kärlek till dom !! :O<3333

:D <333




 Det får duga så länge :P


 Ska kanske tälta på skolgården inatt ... 
Fy fa-an vad kallt.. 
Sen så är det väl säkert bara jag och Carro som kommer till råga på allt xD
Kul, slår upp ett tält där å har det mysigt :P
 Puss <333

 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Vilken kille är det som står bredvid dig? ;P

2010-06-10 @ 10:44:55
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0