You should have known the price of evil

hej

sitter hemma hos Maj nu !
Igår va ja hos Antonia mest hela tiden efter att jag kommit upp till Furudal ! :)
Vi kollade på en massa kort,
sen drog vi mot Svartvik. Mötte Hanna Michis och Mills på vägen! :)
Nere vid Svartvik var Ruben och Myran, och Jonas kom sen.
Vi satt där nere och eldade och myste,
sen fick vi skjuts hem !

Ikväll ska jag kanske åka tåg till Orsa med Antonia och Per och Eva, Linda oxå säkert.
Men jag känner oxå att jag dissar min mor väldigt mkt.. :S
Men jag får väl va hemma idag tills dess att ja åker då ! :P

Usch.. Mår jätteilla, vet inte riktigt vad jag ska göra..
Lyssnar lite på A7x, så man liksom glömmer ! :D

Vi får höras någon annan dag! :)
/Derodia
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0