when I'm with him I am thinking of you

tjena snebena!

Sitter hemma hos moster Maj! :)
Pernilla har just klippt och färgat mitt hår,
ni kommer väl få se de så småningom ! :)

Åkte i alla fall tåg till Orsa!
Citerar camilla: " Resan var tråkig, men sällskapet bra!"
Det va jag Mills och Antonia som åkte :P
nej men det va helt okej, sitta där på gräset på Orsayran och lyssna på band ! :D Men det riktigt kliade i fingrarna när så många hade gitarr å inte jag ..
Kom hem efter 12 någon gång :)


Anledningen till att jag mått illa är nog för att jag ätit så lite på sista tiden.. vet inte varför, men tanken på mat har fått magen att vända på sig :S Usch!
Men nu har jag i alla fall ätit rejält :) Åt vegetariskt med Kusin Pernilla :D det va väldigt gott :D
Sen blåbärspaj till efterätt :)
flög upp ur sängen i morse för jag trodde klockan va halv12.. visa sig att den va knappt 10.. Det första man då får göra e att gå ut i skogen å plocka blåbär..
Men jajja! :P

Hoppas på att nå bra händer ikväll :D Men pappa e lite orolig märker jag .. vad jag gör på kvällarna i furudal.. Imorse hade han fråga mamma lite strängt om jag sovit hemma :P
haha, ååh, hur  mkt jag än e ute så kommer jag aldrig hålla på som dom höll på i min ålder..
haha! :P

mennnnnn vi höres :D
Kommer bilder imorrn när jag e hemma :D
Puss!

epalåt :P

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0