When a vulcano meets a tornado

Hej!

 
Allt bra ? :) 
 Med mej är det helt okej!
Som jag sagt många gånger förut så e jag inte hemma förrän jag är här uppe i Furudal/Östanvik !
Så allt är bara bra ! :)

Kom fram vid 6 igår,
mammas kille och hans hund är med upp,
så mina kaniner får väl sitta inne ganska mkt.. :S

I alla fall så blev jag uttråkad av att sitta hemma, så jag smsa Antonia och vi åkte å bada på kvällen efter att jag läst några kapitel i serien TRE, snart är den tyvärr slut :(

Men i alla fall, Antonia åkte moppe med Erik ner, så jag och Mills möttes på mitten (Eller ja, mitten å mitten, jag hann inte många meter innan jag mötte henne som hade cyklat en bra bit xD)
Så cyklade vi till Svartvik å slängde oss i det iiiiiiiiiiiskalla vattnet.. Brr!!
Efter det skulle vi cykla hem, och en tjej som heter Daniela stannade mitt i vägen med cykeln så jag körde in i henne xD Fy faaan vilken chock jag fick.. Det sa bara POFF så vare stopp :P Å min tå börja blöda, men det gjorde inte ont förrän jag satt i soffan hos Martin Larsson som vi va till sen.. Så då vira jag blött toapapper runt tån å idag verkar den må bra.. Den har inte svartat, å den har inte ramlat av.. :P
Aah, så vi hamnade hos Martin, med Erik å Tim, sen kom Krång oxå :)
Vi visste inte vad vi skulle göra, så vi satte på en skräckfilm som hette Club Dread tror jag.. ?
Det var dock en skräckkomedi, men jag och Antonia var skiträdda i alla fall xD Jävla äckelfilm !!

Sen vid 1 cyklade vi hem, jag vågade inte åka till stugan eftersom mamma å Robert låg å sov :P Så jag sov bredvid Antonia och Erik i Antonias dubbelsäng ist :P Mkt mindre läskigt :)
Vaknade vid halv 10 imorse och åt en mkt trevlig frukost hos familjen Henriksson/Persson :D

Hmm, idag har jag mest läst, gjort eld i spisen, vilket tar ett tag.. hugga ved å skit xD
Sen rykte det in så jag tror jag har fått fysiska skador, (och psykiska) eftersom jag gjorde slängpussar mot dasset istället för kaninerna XD Mitt fel, förlåt :P Haha, det e då man börjar skratta lite för sig själv och ifrågasätta hur man egentligen mår :P

Städade ihop lite på gården, men det lär väl ingen ha märkt.. Ska tjuvträna inför övningskörningen med gräsklipparn tänkte jag ;)

Läst, läst å läst! I väntan på att få åka hit till Pernilla :) Skulle egenligen ner på Furudal ikväll, men stannar hemma med Pernilla och äter plopp och ser på skräckfilm ist ;)
Imorrn blire hea, (y
Ha det riiiiktigt fint allihopa
Puss å taffs ! ;D'

Dagens Låt:
Sturm und drang - A million nights



Juste, har några suddiga bilder ;P




Mills å Antonia <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0