We're running right back !

Tja!

Idag händer ingenting, och det är så skönt ! :D
Jag sitter och tittar på tv, och äter mitt lördagsgodis (bestående av pringles och en smoothie) jo ni vet, pappa köpte inget åt mig igår, så jag har köpt idag ist :P
Tittar på Cribs, nu vare nån Fashion Show som jag ska titta på i femton minuter innan det blir Ugly Betty!
Sen kommer väl förhoppningsvis Emsan hit! Bäst för henne det ! :P
För snart åker jag igen !
På tisdag ! Skönt ! :D

Hmm, ska väl kika vidare!
Kommer väl ett inlägg till lite senare antar jag ! :D

Sayonara

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: virre

du får inte åka igen linda, ja saknar dig redan :(

2010-07-25 @ 19:04:34

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0