We have gone through good and bad

Fyy

nu saknar jag en massa igen! Jag saknar 7:an, 8:an, 9:an med b-arna, Polen, Midsommar!
Jag saknar alla minnen, jag saknar Korså Bruk, Robinsson 2008 (vare då?), So-lektionerna som spårar ut så lätt.., Emelie, Julia, Carro, Enia, Linda, Felicia, Molly, Marie, Linnea, Linnea, Josefin, Lina, Rebecca, Ozze, Maths, Anton, Ecke, Alex, Stoffe, Johannes, Hans, Åberg, Hedlund

allahopa i 9b! (ärligt talat, vissa mer än andra kanske men) jag saknar dom allihopa i alla fall !

Å hallå, varför finns det inga bilder från Korså ?
Dåligt tkr jag ..
har nyss setat å kollat på polenbilderna.. övervägde att kika på bilder från 9b, men jag orkar inte.. det är så jobbigt.. jag får träffa dom på fredag.. DÅ SKA JAG TA KORT!! Å dom kommer bli så arga!
Jag försöker att inte ha för stora förväntningar dock, utifall inte alla kommer, eller om det kommer en massa andra. -.- eller ifall det blir minus 20 och snöstorm.. Men jag HAR förväntningar! Jag vill skutta runt som en överlycklig kyckling och bara leva livet! :D
Fy fan vad kul det ska bli att träffa dom igen ! :) Känns som om vi inte träffats på typ 10 år (realtid, cirka en å en halv månad) hihi :D

Hm.. Nu förvandlades den depprisiva saknaden till en längtan ! Haha, nu känns allt mkt bättre, nu känns det lite som fjärilar i magen ! Gud, det ska bli så jävla kul på fredag!
obeskrivligt

/derodia

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

Det blir kanon på fredag! :D



sv: jag ska, jag ska, bara dammsugningen kvar nu ;)

2010-07-25 @ 20:34:58
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0