There's a flame, flame in my heart

Tjosan!

 
Hm.. Har visst inte bloggat tidigare idag? :P
vaknade tio. trött som en get !
Farmor och farfar kom klockan halv 11.. hetsa hetsa hetsa..
sen skulle vi åka å kolla på Korså Bruk.. -_-'
Fy fan, det var så jobbigt!!
Det var som att besöka ett hem där någon nära dött.. För utan niorna där, så var det ju bara så fel..
Så tomt!
Jag vill inte minnas Korså som sådär tomt..
Stod å blåstirra på gräsplättar, trappor och annat värdelöst, men som var så värdefullt för mig, för att jag kunde återblicka.. Bruket spelade ingen roll.. det var minnen jag såg.. och mina ögon tårades, seriöst.. <_<
Sen ville jag se kyrkogården ( låter jättetragiskt)
å det va det väl å.. för där stod klassen i en ring och öppnade upp sig och pratade om lite jobbiga saker förut, då..

Sen åkte vi till Lumsheden och plockade upp min älskade Julia ! :D så åkte vi å kollade på Åg oxå, så Julia och jag guidade :)
Sen såg vi en älg :P Som jag har kort på, och jag har jättemkt mer kort.. men tyvärr.. haha, så ligger min kamera hemma hos Julia nu -.- haha ! XD Vi glömde ta ur den ur hennes jacka :P Lyckat lyckat ;)
men jajja, hon får låna den i några dagar.. även om jag kommer sakna den EXTREMT!
Men Julia har GETT mig sin klasströja.. så ja vet inte på vilket sätt jag ska kunna ge tillbaka för det :)
Älskar henne :D
Saknar henne redan...

Vi va in till stan en snabbis sen! Gick runt som lappländare typ med rutiga skjortor/jackor typ ;)  alltid är det något :D Har fixat en present åt Änja som ju fyller år snart ! :)
Sen har vi lekt i några timmar :) Hon åkte nyss :S

Ikväll ska jag till Kristin igen ! :) vi ska säkert se på film, eftersom hennes moster lämnat en massa filmer hos dom, så vi försöker titta på en massa av dom ! :D

Imorgon åker jag till Furudal sweet Furudal i alla fall ! :D Får se hur det går med bloggandet då ;) Nu har jag ju ingen kamera heller, så vad är det roliga med att blogga ? :P
Får ta mobilkameran ! ^^
Bra kvalité!

ajja, ha det underbart!
/Kungen



dagens låt:
Wasp - Hold on to my heart

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0