There will be no next time!

Salut!

 
Onsdag mitt i Juli är det nu.. Över halva sommarlovet har gått.. Eller ja, halva har väl gått ?
Det gick så fort... Det känns som om att det inte har börjat än..

Idag åker jag till Furudal, och jag vet inte när jag kommer hem, antingen på söndag eller nästa Onsdag beroende på när jag får skjuts hem ! :)
Som ni vet kan det bli lite klurigt med bloggningen när man slänger runt i Furudal och dess förorter, men förra gången lyckades jag ju blogga ganska mycket ! :P Får hoppas det det nu å då !:)

Igår kväll var jag som sagt hundvakt åt söten Freja, hon kom till mej vid halvfem och åkte hem cirka sex timmar senare! Så nu har jag ju blivit helt galen i henne :D Hon har världens finaste hundögon ! Å hon tittar en rakt i ögonen, så vrider hon lite på huvudet, haha, då dör man ! :P

Det kom inget rejält åskväder hit igår, man hörde nå jollsmällar långt långt borta..
Så vi kunde se på skräckfilm här hemma ! :P
Det var Jag, Emelie, Lina, Kristin och Elin som skulle kolla.. Evil Remains hette den, ni måste se den!! Jag gick ut å gick med Freja mitt i för jag klarade inte av att titta.. Sen känner ju hundar av sinnestillstånd så lätt, å alla vi fem var ju skiträdda så hon blev ju orolig.. Så därför gick jag ! :P Haha, men när jag kom tillbaka blev det ju lika jävla läskigt igen å sen hörde jag någonting, men jag ville inte skrämma upp dom andra.. Så hoppade Freja ner från mitt knä och ställde sig vid altandörren som stod på glänt.. Sen precis i den läskigaste scenen i filmen så hör man mooorrr morrr, voffvoffvoffvoff !!!!!!!! Haha xD Fy faaan vad rädda vi blev, vi typ skrek rakt ut å så hörde vi folk på altanen å Freja va skitarg på dom, å vi va skiträdda samtidigt som en blev mördad i filmen xD Haha, fy faaan vad läskigt det var!! då var det Elins Lillebror å hans kompis som stod utanför å skulle skrämma oss xD
Men dom blev skiträdda för dom visste inte att vi hade Freja där :P
Å hon skäller så jävla skarpt å högt ! :O

Sen cyklade Lina hem, å Emelie å Kristin stannade här för dom skulle sova här, och Elin va å kvar ett tag ! :) Vi började titta på You, Me and Dupree, Elin gick hem nån gång i filmen. Klockan var bara lite efter ett när jag Emelie å Kristin gick i la oss! Stolt* :D

Nu är det bara att packa igen då..
Tkr inte jag gör annat än å packa..
Sen måste jag koka makaroner :P
Haha det jag lever på ! ;)
Ha det bra! Får se om jag lägger ut nått mer innan jag åker!
Salut!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Ragge heter ja

Liiindaaaaaaaaaaaa...... ja kommer sakna dig som fan nu när du drar igen !!!! :(:(:(:(:(<33333

2010-07-14 @ 12:01:06
Said By: Piff ;)<3

Kom hiiit ! <333333333333333333

2010-07-14 @ 13:43:19

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0