Skaka rumpa, skaka rumpa !:D

Hallojjj!

 
Oj, det finns jättemkt att berätta.. dock så lite tid..
Haha,
men det var ju hea.. men det va inge folk, å man kan väl säga att vi hamnade i en epatraktor i stället å åkte runt lite grann å dunkade musik med en massa folk som jag faktiskt lärt mig namnet på ! :P
Sen sov jag Antonia Mills å Jonas i lillstugan, sen vid halv 4 kom Oskar vandrades över åkern bland fukt å koskit ! :P
Somnade nog halvfem ! ^^
Sen igår så vare ju släktträff, men där var jag bara i någon timme innan jag åkte med Erik å Antonia på moppen till Svartvik å badade! ^^ Fy fan så kul det var ! :D
Sen hamnade vi hos Martin, men jag blev skjutsad till morbror Åke en stund till.. Fast då skulle Mia och Jonathan åka hem, å då fann jag ingen mening att stanna där ! :P
Så jag blev hämtad å vi åkte till Martin för att sen åka till Antonia. Det började åska! Så vi gick ut i lillstugan.. Vi skulle sova där, det var jag Antonia Jonas Erik Krång Martin å Tim, fast konstigt nog stack Krång till Annika <_< hahah ;D
Jag som äntligen hade hittat någon som älskade Avenged Sevenfold lika mkt som mig själv

 ;)

Har ganska mkt bilder.. men inte från de roligaste stunderna xD Tyvärr.. 

Nu har i alla fall Kristin kommit  :D Och ikväll kommer Elin oxå ! ^^ 
Nu ska vi snart å bada med Antonia, så får vi se vad vi gör sen :D
Kraaaaaam 

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0