Promise me heaven and put me through hell

Svabensverksdagen avklarad!

Haha, ni ska veta vad rolig den där filmen från 1989 var! Det var en gubbe som hade filmat själv.. Och han tröck liksom av kameran mitt i meningarna, sen hade han väl bara lagt ut det där på film och nu fick vi se den ! Proffsig film ! Var helt förtrollad i den där timmen som verkligen försvann på en minut!
Eller snarare kändes det som jag satt i flera dagar.. Fick ont i ryggen.. Å farmor tog min telefon
:( haha !

Ätit smultron i alla fall, och allsången var himla kul alltså !
Jag kunde nästan ingen av låtarna, men det gjorde inget, för dom var förutsägbara, så jag sjöng med i alla fall ! :)
Har en massa bilder i alla fall ! :P

allsång! sitter långt fram ! ;)

de som motsvarade Anders Lundin !

Smultronplock


Blomsterkunskap :)


Bror Min!

Svabensverks Lanthandel (museum)









Ska snart till Kristin eftersom Raggarmorsan ska ut i kväll ! ;)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0