Praying that the sun will never rise


5 sanningar


*
Jag rullar tummarna när jag är extremt rastlös (som min morfar ofta gjorde)

Är rädd för att svika människor därför har jag väldigt ofta skuldkänslor.

* Jag önskar att jag var medlem i ett band och att vi va skitbra.

* Jag trodde inte att det fanns någon musikstil jag inte ville sjunga, eftersom att jag älskar att sjunga så mkt så jag trodde jag var glad bara jag fick sjunga, sen fann jag jazzen.. Skulle aldrig plåga mig själv så till den grad att jag sjöng jazz...

* Jag önskar att jag hade fler killkompisar eftersom att det är så fruktansvärt roligt att umgås med killar ! Inget illa ment mot tjejer! :P Men jag har redan många tjejkompisar :D


No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

på punkt två är du och jag precis likadana, jag står inte ut med tanken på att ngn är arg på mig. Löjligt eg. Man kan inte göra alla nöjda, viktigast är väl att man är nöjd själv.



Erik ser måttligt road ut! ;P haha



Vet du att du skickade samma kommentar 3 ggr. :P

'

<3

2010-07-24 @ 22:37:22
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0