Now wave your flag!

Ooooh,

ja saknar Furudal så det liksom pirrar i magen !! ;O
haha, det händer så jävla mkt där just nu, och jag vill bara vara där :D

Här hemma är allt så jävla tryggt :P å de är såklart skitbra på sitt sätt :D Fick träffa carro Julia Enia Emelie Linnea Linda Felicia Alexander Maths Hans Anton och Ecke igår ! :) Allt var som det skulle vara med dom, och allt är som det alltid varit här hemma :P Och just därför vill jag upp till Furudal där allt kan hända xD

Klassfesten gick åt helvete, haha det regnade och typ halva klassen kom, men inget hände så alla åkte igen.. Men det var fint att få träffa dom igen ! :)
Jag älskar dom så jävla mkt !

Sen så satt jag emelie Julia Enia och Carro i Emelies lillstuga :D Jättemysigt hade vi !:) Men ja å Julia somnade nästan oO
Sen gick vi hem! :) Antonia ringde typ fyra ggr när man försökte somna ! :P haha, men jag pratade med henne imorse ist, ååh, haha, hade så gärna velat varit i Furudal igår :P även fast ja hade vela träffa klassen å ! :P
men grejen va ju att alla va åkte hem innan elva -.-

Jag och Julia har kollat på Mtv hela dagen idag på Jersey Shore ! :P Så jävla bra :D
Å Emelie har hållit på med Enias present som hon fick idag :D en scrapbook :D
Jag och Julia höll på med den då i Måndags när hon va här ! :D Har ju fått tillbaka min kamera äntligen !;)

Därför kommer det snart lite bilder ;)

Hmm.. Jaa, vid fem åkte vi till Enia och tjockade i oss en massa gott !:) tiden går så fort när man är med underbaringarna, så jag e redan hemma igen.. Oj oj oj.. Usch.. Gör så ont..!

Hm.. här kommer lite bilder från klassfest och idag.


i måndags ! :P




hihi oj, råka ha zoomen inne ;) igår :P


älsklingar :)






Det kändes så jävla naturligt att träffa alla !
Allt kändes som vanligt.. Å jag kan inte fatta att det inte är som vanligt.. Vi kommer inte träffas mer, inte sådär naturligt, bara om någon tar tag och ordnar klassfest..
Älskar !

Nu, Enias födelsedagskalas:






Vi är sötast snyggast och bäst!:)
älskar er ! jag menar det med allt jag äger och har!

Nu ska jag snart ut och gå,
men innan dess,
en helt underbar låt!
furudal





puss

ps. ni ser väl mitt bruna hår ;)
Pernillas förtjänst (L)
ska aldrig mer gå till en Frisör heller :P
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0