Love is just a camouflage

11.33

Hej på er !

Klev upp klockan 10,
kändes jättetidigt för mej ! :P

Snart åker jag till Svaben på "Svabensverksdagen", ska bli jättekul -.-
haha, dåligt dåligt.
Tar med kameran, så kanske ni får se nån bild från det roliga jag ska ha idag! :P

Sen ikväll ska jag väl umgås med Kristin. :)
Emelie är i Sunne och Elin i Karlstad.. Så byn är väldigt empty.

I alla fall så var jag och Kristin ner på skolan och kikade på en systemkamera som hon kanske ska köpa !
Den verkade helt okej, så vi får väl se om hon köper den!
Nått jag skule behöva är då en ny dator -_-' Den glappar hela tiden, bilden börjar dampa, så jag slår den hela tiden, fastän jag vet själv att det kommer skita sig i längden oxå !
Fy fan för den här idiotdatorn! PAJAS!

Ajja, nu ska jag packa gitarren (all I need) och åka tror jag !
Ha en bra dag !

Michael Graves - Dig up her bones
Slipknot - Snuff

Avenged Sevenfold - Warmness on the soul

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0