Let's have a wedding have a wedding

hej hej !

En dag i staden Falun har gjort mig riktigt trött!
Det är allt bra drygt att gå på stan ! :P

Har dock hittat lite grejer, eller ganska mkt !
Oj, glömmer av mig och sitter å stirrar in i skärmen.. Lyssnar på A7x igen, och tänker på hur grym Jimmy Sullivan var på trummorna..
Ni som läst min blogg sen december kanske kommer ihåg hur ledsen jag var när han dog ?
Ja, å Afterlife är väl den låten jag mest tänker på hans talang i..
Just nu letar jag efter en Avenged Sevenfold-tröja !
Det är garanterat ett måste-ha för mig, eftersom det är det enda bandet jag någonsin älskat från första gången jag hörde dom tills nu, och antagligen för resten av livet ! :P

Hmm.. på stan tog jag ett foto till Id-kortet.. Det blev garanterat det fulaste någonsin.. så om nån ber om att få se mitt leg så kommer jag antagligen att säga, nej, och gå därifrån :P Eller i alla fall hålla för bilden på mig själv !

Nu ska det snart grillas här !
Här kommer en liten bild på inköpen !




I thought that I was different, that I had grown a bit,
but when the road get's clear, it hurts me like a hit,
memories coming back, taking all the air,
I thought this was over, but life isn't fair..

Your precense lingers around my feet,
your shadow's walking on the street,
but never ever I see you,
to hide is the best thing for you to do


/L

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0