I've paid, a price, and I'll keep paying

TjohoooO!!

 
Snart dras det till furudal :D
Men innan dess gäller det att packa rätt saker.. Å det e inte jag så bra på..
"Hmm.. Undra om den här blir bra" "Neeeej. Inte på mej.. :(" "Eller jo kanske.. Jo vi tar med den" "Fast å andra sidan, när ska jag ha den?" "Äh jag tar med den i alla fall..."

 Haha :D Så nej.. Packa i sista minuten säger jag :P Då hinner man inte ångra sig så många gånger ! :)

Men något som verkligen ska med är serien TRE som ja har lånat av Elin!! började på tredje boken, men man hänger med ändå.. Nu är jag på sjätte..
 Elin sa att den va asbra, så jag började läsa.. Men jag tyckte att den va lite seg, och författaren skriver inte så där jätteflytande faktiskt.. Men sen femman, jävlar i min själ vad bra det plötsligt blev!! Så hade jag såklart glömt sexan hemma då (när jag var i svaben) Ana min besvikelse!!
 Men igår natt, vid halv 2 så började jag läsa sexan :P Haha, den e nog snart slut den å ! Tyvärr måste jag säga..

 böckerna handlar om Kärlek, Ensamhet, Vänskap och Mord..
Å jag har inte riktigt läst några böcker som i huvudsak handlar om mord förut.. Men det är så spännande! :)

Nu tänkte jag att jag ska spela lite gitarr.. Fast jag har inte tid.. Men det var väl skitsamma :P
 Gitarren går ALLTID i första hand ! ;)
 Men måste bara visa er som inte sett den här trailern än...

Haha, asså.. Jag tkr att det är ett hån mot twilight.. Men det var något på slutet som jag inte kunde låta bli att skratta åt :P Man får nog ta det med en nypa salt ! ;)
 Men det påminner lite grann om Meet The Spartans.. Å det e då det värsta jag sett ! :O
Det här e i alla fall lite snyggare gjort ! :P
Men jag vet inte vad jag ska tycka ! :P 
 

 Sen lova ja ju att jag skulle visa tröjan jag köpte i går.. Så ni får en kass bild på den här :)

Köpt på Only ! :)

 Ajja, nu ska jag till å duka säger pappa.. Får spela gitarr sen då ! :P
(fastän den alltid skulle gå i första hand -.-)

Dagens Låt: Dixie Chicks - Not ready to make nice
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Halluuuu

haha, jag såg också den där, tänkte lägga ut den på min blogg också men jag fatta inte hur man gjorde x) hur som helst så är det en film som elvira bara måste se :P <3

2010-07-09 @ 17:04:32
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0