I'm bluuuuuuuuue huh huh huuh !

Tjena mittbena!

 
Har skitont i huvudet å sånt skit..
Inte alls okej..

Idag har jag och Emelie och Elin setat å fixat en bloggdesign som blev skiiiiiitsnygg :O Ni kommer få se den så småningom.. Det e ju tyvärr inte jag som ska ha den.. Men jag önska fan det, för den e skiitsnygg verkligen ! :D
Så nu e jag assugen på att göra om hela min design :P

But how ? How do I want it to be ?

 Håller på å svettas ihjäl eftersom det e så varmt.. Funderar på att ta en till dusch.. har kört fyrhjuling en hel del, kört iväg träd å sånt skit..
Ätit lite grillat.
Annars, inte mkt nytt på nyhetsfronten.. Det e sommar gott folk ! :P

 har har ni en wannabefierce-bild på mej :P Smile with your eyes liksom ^^

Dagens Låt:
Joan Jett - Bad Reputation

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: ???

Haha, gissa vem som blev så inspirerad av bloggdesignen så hon gick och gjorde sig en helt ny blogg! xD

2010-07-03 @ 19:42:22
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0