If you're out there, somewere somewere

Hittade en dikt jag skrev 27 Maj

Den man älskar agar man
Jag har väntat så länge,
utan ett svar,
du borde veta nu,
finns inga tvivel kvar.
Du stöter iväg mig,
istället för att stöta,
du trycker ner mig,
med dina händer så söta.

Allting hos dig,
fångar min blick,
till och med dina vassa knivar,
som ger mig stick,
stick i hjärtat,
som sakta dör,
långsamt och smärtsamt,
du bara förstör.

Jag älskar dig,
och dig agar jag,
du härskar över mig,
var natt, var dag.
Men du ignorerar smärta,
och kärleken med,
ignorerar mig,
drar mig ur led...

Jag älskar dig,
jag säger det igen,
jag kan inte längre ljuga,
om verkligheten,
det är alldeles för klart,
för svårt att gömma,
för svårt att klara av,
för svår för att glömma.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0