If I could escape

Halloj!

 
Nyss hemkommen, har spelat kubb med Liljansbrudarna :D (Kristin Emelie å Elin)
Jag vann hela tiden såklart :D
eller nej.. kanske inte :P
Så småningom blev det så mörkt så man inte såg var man kastade.. Så det var bara att kasta å hoppas på det bästa! :P

 Va ju på stan en stund innan vi var på bio, så jag hann snappa upp en klänning, å en tröja.. Lägger in tröjan i morgon tror jag :) Men här har ni min klänning i alla fall ! :D


 Ni skulle ha sett va jag grinade i näst sista scenen i Eclipse.. Tårarna sprutade å jag ville bara bryta ihop!!
Kan väl egentligen inte avslöja för mkt! Men jag tkr så synd om Jacob!! Han älskar verkligen Bella, men kommer alltid få känna att han inte räcker till.. Å det är så orättvist, å jag bara gråter verkligen.. Å så kommer Elin: fan jag hoppas att äcklet Jacob dör så han inte e i vägen nå mer!
men kan man rå för vem man älskar Elin, kan man det ? :P

 vi va ute å gick en sväng sen å ! :) Å jag å Elin käkade lite socker med jordgubbar ;)

 Vet ni en sak? Jag älskar mina vänner ! Jag har dom bästa vännerna i världen å det är sant !!

oj.. Emelie blunda på de kortet :P Hon får en till chans :P


Å där kom älsklingsJudith med plus att kingen krirri e behind the cameras!!

 Nu ska jag ta å duscha tror ja ! Imorrn bäre iväg till furudal :)
gött :D
 Sov bra hörrni ! Dröm inte lika illa som jag gjorde inatt.. Fastän ja ju njöt av drömmen.. Men det gjorde ont att vakna..
 Löv <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Halluuuu

Snällt att du lägger ut så fina bilder på mej -_-

2010-07-09 @ 10:58:15
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0