I was all up in a piece of heaven

Hallå hallå!

Ligger här framför Pernillas lilla dator och är pissed på Pernilla :P Nästan i alla fall..
Här har jag lagt ner hjärta och själ genom att försöka ta jätteproffsiga bilder med systemisen på birdsen.. Men nej nej, då ska hon radera allt jag har tagit :P Nästan allt i alla fall.. För hon trodde att hon la in allt, men det gjorde hon visst inte.. Så har hon tagit bort varenda liten bild på kameran >_<

Mina skills är inte uppskattade i dessa trakter :P

På tall om skills, å inte skills, haha, 437 medlemmar i gruppen på facebook har jag nu ;o
Trodde ingen skulle gå med.. eller jo, kanske någon stackare som trodde jag sjöng bra :P
Men inte så här många skadeglädjepeople ;)
Nejmen jag känner mig smickrad (a

Blev inge Furudal City igår... Räddade en prins istället :) Tog honom ner till tjärnen i regnvädret :)

hihi ^^

Nu ska jag snart gå å duscha :) Sen kommer väl förhoppningsvis mamma å hämtar mig någon gång! ;)
Blir nog att va med Antonia och kanske Mills sen, och sen ikväll ska jag på Hea :)
Imorgon är det "släktträff" hos morbror Åke, men det är så dåligt med folk som ska komma, så jag vet inte jag.. Dålig stil...
Sen på Söndag kommer Kristin hit :D
gött !

Hare!

här har ni f.ö några bilder Pernilla tog igår :)





No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0