I wanna knooooow

Gooood Morgon ! :D

 
Somnade efter 4 inatt.. så idag blir det årets värsta chill-dag!!!!! :D 
  Bara läsa å chilla å akta sig för det kvava vädret ! :O
 Elin håller på å smittar mig.. Jag håller på att bli förkyld, å hur kul e det då när vi ska till Svaben !
Usch, jag vill inte ! :O
 
 
 Tog i alla fall en massa bilder igår.. Men dom e lite pinsamma... :O
Fast det e klart.. Inte många som läser min lilla blogg.. å klart ni kan få se nått.. :P

 Ikväll ska jag å Kirre-Kii stå på Mannes.. tror jag ! :P Men vi har sista passet, å det suger faktiskt ganska rejält..
ajja, vi får höras senare.. men jag vet inte om min dator funkar.. den verkar lite.. ur funktion.. :O
Så jag lånar Elins nu ! :P
 Nu håller vi på å diskuterar att Billy Opel å Mora-Nisse e samma person.. Men dom vill ju typ inte tro mej :( :P

 Ajja vi får höras ;)





eeeh.. ja. haha :D
hääjj!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0