I miss you, i miss your smile

Sitter här å saknar,
 
den gamla tiden..
Som inte har blivit särskilt gammal än,
men tillräckligt gammal för att aldrig komma tillbaka..

 Å jag saknar Julia Enia å Carro så mkt, för jag träffar dom ju aldrig :(
Å jag saknar övriga klassen oxå !
7kt mkt! Enormt mkt..
Så mkt att du inte kan tänka dig.
 Men det är som det är..

 Å jag hoppas VERKLIGEN på en klassfest.. Men jag vet inte.. 9b har aldrig varit bra på att anorda eller ta tag i saker. :P



å för er som inte kan se min paint-skrivning för att ni inte e vana med mitt tangenthandikapp så kan jag snällt berätta att det står: M e   M i s s   T h e m 

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0