I don't care if you think I'm strange!

Tja!

Sticker in ett litet inlägg till innan jag åker till Östanvik ! :P Blev kvar här i Furudal några fler timmar än vad jag trodde.. Pernilla har gått till jobbet, å jag har gjort om min design ! Haha, den blev helt galen xD Man får nästan ont i ögonen av det ! :P
Sen blev headern inte så bra.. Eller bilden på mej är inge bra är det jag egentligen vill säga.. Men stilen på kläderna påminner om designen, så jag vet inte vilken annan bild jag ska ta..

Men.. Jajja, den får duga nån liten dag ! Tills jag orkar börja om igen ! :)
Love and Rock 'n roll ;)<3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Dödlie

Ehhh, jag fatta inte vad du mena med Julias pose :P cool design iaf ^^ <3 när kommer du hem? =)

2010-07-10 @ 17:12:32
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Dödlie

Jaha du menar där :P det e nog den mmest seriösa bilden jag har på Julia tror jag x) <3

2010-07-10 @ 17:42:00
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0