Hej bartender en tequila till!

Tjena!
 
 
Här spelas Lasse Stefanz i högtalarna hos Maj! Haha, underbart eller nått ! :P
Har inte så mkt att skriva, men jag vet inte om jag kommer kunna skriva mer förrän i morgon när jag kommer hem ! 
 Vi hann inte titta på Remember me igår.. :/ Men jag tittar nog på den i morgon kväll ! ;)
 Vi kollade på en massa kort från skolavslutning och Berget.. Haha :D Sen sova sova! =) 

 Jag vaknade nog vid halv 11.. Fast jag flög upp ur sängen runt halv 7 i morse å va aaaaaaaaspigg!! trodde klockan va minst 11 :P Men nej nej, sova igen då :P

 Nu på morgonen har jag och Pernilla varit på gräshoppejakt med Simba, vi skulle ge dom till hönan å tuppen ! :P

 Ikväll blire nog Antonia kan jag tänka mig, (y)

 Ha en bra dag ! :D

Huvudet bakåtvänt ;) Try that out! :D

Ps. E så jävla lack på designen nu så ja vill inte mer :( Haha, det e Elins fel, bara för att hennes blev så grymt bra.. Varför gjrode jag inte en sån design åt mej själv ? ;)
www.elinkanerva.blogg.se
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0