He had a heart of stone!

god... morgon ? :P

 
Hamnade här i Furudal ändå inatt... maj tordes inte cykla hem själv tror jag ! :P så jag fick lov å följa med utan någonting med mig, bara hoppa på cykeln å cykla, å sen lägga mig i kläderna jag hade på mej ! :P Kom hem efter ett någon gång.. 


tidigare
 Jag Maj och Mamma skulle ut på en bilfärd å hälsa på en massa folk.. -.-
Lyckligtvis var nästan ingen hemma :P så vi bar iväg till Mehmet, han som äger pizzerian å satt å snacka med han ett tag ! :P Sen åkte vi till morbror Åke, satt där en stund och åkte sedan till Furudal.. 
 Sänkte sadeln på cykeln, å sen bare iväg mot Östanvik med Majsan ! :)
 Vi hade vätskekontroll ungefär vid hälften och då kom Per, Eva, Linda och Antonia på sina cyklar :D så då hann man träffa dom en stund ! :) Sen drog vi vidare, hamna hos Åke igen, nu va Simpen där oxå.. Sen åkte vi hem å hämta mamma, å jag cykla med gitarren ! Fy fan.. Inte lätt eller !
 Spelade väl lite gitarr.. Kusin Andreas kom å så småningom kom även Eva Per Linda å Antonia,
så då stack jag och Antonia så fort vi kunde i princip :P Vi åkte å bada med Mills ! :)
 Men det var kallt i luften å ännu kallare i vattnet.. Brrr!!! oO

 Sen åkte vi till Antonia ! :P Eh, då hade vi träffa på Erik å en som hette Martin, så då satte vi oss å spela Skittunna med dom ! XD Jag förlorade såklart eftersom dom spela med nå jävla Furudalsregler :P
 Sen kom Jonas oxå :) Vi satt inne ett tag sen för det blev så mkt mygg.. Åkte ner å kika in festfixarna hos Åke och sen tillbaka till Antonia. Sen va klockan plötsligt kvart i ett å Maj ringer å säger att : Nu åker vi hem!

 Så här hamnade jag ! :P
Vet inte när mamma blir i tillstånd att kunna komma hit så vi kan åka hem, men jag lär väl ner till Lotta's med Antonias klasströja som jag lånade av henne :P

Har tyvärr inga bilder..Eftersom jag ansåg att jag hade annat för mej än att ta bilder xD ångrar det nu ! :P Men Mills tog en massa som hon förhoppningsvis har kvar sen så jag kan få dom ! :)

Vi hörs nog sen när jag kommer hem om inte tidigare ! :D
Hugs and Kisses ;)

ps. är fortfarande inte nöjd med headern.. bilden på mej e inge bra alls där :O Å Picnik gör bara bilderna dåliga.. dålig kvalité, inte okej.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0