fight for your right

Sooovdags!

Hmm...
Saknar att få åka moppe och epa just nu ! :O
Lätt hänt så här på kvällarna!

Väässt det finns epor här hemma, men ingen som vill skjutsa mig tror jag! :P

Jag och Kristin har setat på en brygga nere vid liljan och hört en massa folk festa på andra sidan ! :P
fan vad tragiskt det där lät xD
Haha, nej men det var roligt att sitta och lyssna på dom! :)

Innan dess tittade jag på Avatar med pappa och Erik, men jag läste mest!
Har haft en tycka-synd-om-mig-själv-dag idag ! :P
Svider fortfarande på armen, och jag kommer inte kunna sova på den inatt.. Så vi får se om det här går bra.
Imorgon ska jag upp vid 10 i alla fall,
jag och Kristin ska kika på en systemkamera hon kanske ska köpa,
sen vid 12 åker jag till farmor och farfar ! Det är något speciellt där i morgon.. Säkert panchis-träff eller någe liknande ! :P

Sov så gott !
/derodia

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Antonia :D

Kom hit så ska jag fixa så att du både får åka moppe och epa :D:O ;) <333

2010-07-24 @ 12:55:00
Said By: Virreeeeeeoojjj

höddudu, linda får inte åka bort om ja inte får följa med (a) ja vill också åka, ihihihihihihih

2010-07-24 @ 13:43:20

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0