Don't tell me that it's over

Halloj !

 
Sitter hemma hos Judith nu ja ! :) Ska slagga här i natt, för jag vågar inte sova ensam hemma nu när vi har kikat på skräckfilm ! :P Jag Lina Kristin å Elin har setat hemma hos oss å käka popcorn å kissa på oss för vi va rädda..
Filmen hette "The Silent Hill" och var egentligen jävligt crapig.. Den va inte bra alls egentligen.. Men två timmar lång.. Man satt å vänta på att den skulle va slut..
Men det är ju det där att man skrämmer upp sig själv och varandra så mkt.. Jag glömmer alltid att andas så jag drar djupa andetag å då blir dom andra skiträdda :P Speciellt Lina ! ^_^

Innan dess var vi å badade vid Räviln ! När vi kom dit vare inte en kotte där, men sen kom en hel hög med barr å kottar.. ! :O
Haha :D
Här får ni en å annan knasig bild ! :P



spar på disken, drick ur samma :D

ni får vri' på datorn ! ;)
hääääääääjj!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0