Cut my hair and change my name



hihi Elin på dass ^^





ja å judith, haha så lika så ! ;)













min fyrklöver jag hittade idag.. trodde man fick tur, men man skulle visst önska sig nått.. Det fatta ju inte jag.. så den ligger nu för tiden i Chibis mage.. oO


avslutar med en favoritbild!
 love you!
 

 Bilderna säger faktiskt allt.. ! :P
Finns inte mkt mer att tillägga!
Har haft hur bra som helst med dom! :)

 Nu längtar jag tills ja ska till Furudal igen !

Natti !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

bild 2, det är alltså inte bara jag och min linghedsvännder som ligger på en väg och tar kort? ;D ♥

2010-07-22 @ 10:51:22
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Said By: Ragge

Ja längtar ju ihjäl mig när du åker bort sådär hela tiden ! :(

jag älskar dig min kära vän ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-22 @ 11:06:05

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0