Av hela min kropp, kött å mitt blod!

Men heeej!

 
Mannes igår gick bra ! Tiden gick väldigt väldigt sakta.. Men det var väl skitsamma ! :P Det blev i alla fall lite folk till slut och Billy Opel är ju RIKTIGT bra ! :D
 Man blir helt glad i hela kroppen av att höra honom ! :)

Sen så träffa vi lite personer, sen va jag upp till Kristin en stund, kom hem vid halv 3 :)
 Då vare bara å lägga sig å sova ! :D
 Vakna vid 8 imorse och tänkte kliva upp :P men så la jag mig igen å sov tills 12.. -.- Tkr inte om att sova bort hela dagarna..

 gick ut i regnet för att svalka av mig :P Det e så jävla äckligt kvavt ! :O

Om tjugo minuter ska ja o pappa på körskolegrejs! :D
Fast det verkar så jävla tråkigt :P

 Sen blire packning ikväll, för imorgon drar jag Emelie å Kristin till Svaben och sover i farmor å farfars stuga :D Årlig tradition ! :)
 Har fixat musik i alla fall tills i år :P
 Det vi brukar göra där e väl typ att spela monopol å äta lidl-chips xD

 Så då kan jag inte uppdatera bloggen på 4 dagar.. Men vi överlevde ju Polen, så vi överlever väl det här å :P

 Ha det bäst!

å judith som inte e med :/<333
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Yo

Din lillebror kan inte vara ens hälften så teknisk som mej x)



Jag måste iaf ha bilderna hur som helst =)



Vet du vad jag tycker att vi ska göra?? Nej, klart du inte vet, (xP) jag tycker vi ska ta och göra iorning oss och sminka oss hur fint som helst och sen ta närbilder på fejjan med typ ett vitt lakan som bakgrund så att jag har lite bilder att redigera och leka med :D och så tar vi dom med elins superkamera, vad tror du om det?? =D

2010-07-04 @ 23:14:40
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0